Travel snapshots: Zagreb

Migawki z podróży | Travel snapshots

Na początku lipca 2016 roku w Zagrzebiu (Chorwacja) miała miejsce 37. Międzynarodowa Konferencja organizowana przez Stress and Anxiety Research Society (STAR) pt.: “Stress and Anxiety in a Changing Society”, podczas której wygłosiłam referat nt. roli nadziei w radzeniu sobie ze stresem.

Zaraz po zameldowaniu się w hotelu, pobiegłam do centrum miasta. Kupiłam dwie bułki i butelkę wody. Usiadłam na przy jakieś fontannie i obserwowałam przechodniów. Obniżałam w ten sposób lęk przed wystąpieniem, które mnie czekało.

Dla mnie Zagrzeb to: parki, w których szlifowałam swoja prezentację; świetna kawa; całe dnie spędzone na uczelni i wspaniali ludzie, których wtedy spotkałam.


Raport z 37. Konferencji STAR: TUTAJ / Reprot from the 37th STAR Conference: HERE

Małkiewicz, M.M., Terelak, J.F. (2016). Report From the 37th International Conference of the Stress and Anxiety Research Society (STAR): “Stress and Anxiety in a Changing Society”, Zagreb (Croatia), July 6-8, 2016. The Polish Journal of Aviation Medicine, Bioengineering and Psychology, 22, 1, 55-57.

 

#37th-Star-Conference #StressAndAnxietyResearchSociety #STAR #starconference #zagreb #croatia #julyinzagreb #2016

Leave a Reply

